Beğen
3
0
gx63vn
ust2
  • distr
- Reklamı Geç -
500x50-1
Loading...
Plus90Bet
300x250reklam
BENZER FİLMLER

Barbie ve Kristal Şato Filmini İzle (Türkçe Dublaj)

-

Barbie and the Diamond Castle

Barbie ve Kristal Şato Filmini İzle (Türkçe Dublaj)
PUAN : 4.6
Barbie ve Kristal Şato Filmini İzle (Türkçe Dublaj) 4.6 / 10 6 kullanıcı oyu.
  • Vizyon: 2008
  • İzlenme: 9784
  • Favori: 0
  • İMDB: 5.5
  • Kalite: 720P
  • Dublaj
Animasyonda Barbir kötü kalpli Lydia ile mücadele edecektir. Barbi ile yeni maceralara atılmaya hazır olun. Çocuk ve çocuk kalmak isteyenler için tavsiye edeceğimiz bir animasyon sizlerle. Yorumlarınızı bekliyoruz..
  Filmin Yönetmen ve Oyuncuları
Yorum Alanı 35 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Ziyaretçi
senanur 22 Kasım 2011, Salı
açılmıo bile iğrenççççç
Avatar
Ziyaretçi
damla 18 Ocak 2012, Çarşamba
@senanur
sen açamıyosun ben açtım ve çok gzl.. tşkler
Avatar
Ziyaretçi
ela 27 Ocak 2012, Cuma
bencede açıldı bide çoooooooooookk güzellll açamayan şansına küssünnnnnnn:) :)
Avatar
Ziyaretçi
ipek 30 Ocak 2012, Pazartesi
açılıyo çok güzel açamayan televizyondan izlesin
Avatar
Ziyaretçi
hayal 19 Ocak 2013, Cumartesi
halikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatar
Ziyaretçi
sıla nur çankaya 26 Ocak 2013, Cumartesi
harika çok beğndim harika
Avatar
Ziyaretçi
elif 04 Şubat 2013, Pazartesi
:):)ÇOK GÜZEL ARKADAŞLAR:):)
Avatar
Ziyaretçi
nisa 23 Mart 2013, Cumartesi
çok güzeldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Avatar
Ziyaretçi
asya 12 Nisan 2013, Cuma
ben de açamadım ama bu filmi seviyorum
Avatar
Ziyaretçi
asya 12 Nisan 2013, Cuma
ben şansıma küsmeyeceğim haaah
Avatar
Ziyaretçi
admin 12 Nisan 2013, Cuma
linkler yenilenmiştir.
Avatar
Ziyaretçi
eylül ünal 15 Nisan 2013, Pazartesi
muhteşem izleyin <3
Avatar
Ziyaretçi
karen 03 Mayıs 2013, Cuma
evet kesinlikle açılmıyo ya :(
Avatar
Ziyaretçi
bahar 18 Mayıs 2013, Cumartesi
inanılmaz güzel bunu 5.inci izleyişim :)
Avatar
Ziyaretçi
Mehmet 21 Haziran 2013, Cuma
Şey size bir şey sorucam neden barbie kristal şato açılmıyor bu sorunu çözerseniz iy olur çünkü kızım barbiyi çok sever
Avatar
Ziyaretçi
admin 21 Haziran 2013, Cuma
İlgili video düzeltilmiştir.
Avatar
Ziyaretçi
ayça 27 Haziran 2013, Perşembe
off süper yhaa açıldı bu 8. izleyişimm ..... :D <3
Avatar
Ziyaretçi
ayça 27 Haziran 2013, Perşembe
arkadaslar ben barbienin nerdeyse tüm filmlerini izledm tavsiye ederim cokk cix
:) :D
Avatar
Ziyaretçi
hiranuur 28 Ağustos 2013, Çarşamba
açılıyor ama tam ekran olmuyor
Avatar
Ziyaretçi
barbie 23 Ocak 2014, Perşembe
Arkadaşlar aslında ben barbiyim ama inanıyorlar ben aslında esmerim ama filmde sesim seçim herseyi mi begistirdim arkadaşlar ama siz bana inanin arkadaşlar ne sanslisiniz barbie yani ben ünlüler tanıştınız arkadaslar
Avatar
Ziyaretçi
elsa 05 Temmuz 2014, Cumartesi
ya acilmiyoo
Avatar
Ziyaretçi
admin 05 Temmuz 2014, Cumartesi
Merhabalar şu an kontrol ettik linkler sorunsuz çalışmaktadır lütfen baglantı ayarlarınızı kontrol edip ardından play tuşuna basıp bekleyiniz baglantı hızınıza gore filmin açılma suresi değişebilir.İyi seyirler.
Avatar
Ziyaretçi
gül 30 Ekim 2015, Cuma
sihirli ayna hangi şehirde satılıyor
Avatar
Ziyaretçi
elsa 30 Ekim 2015, Cuma
keşke o filimden 4filim olsaydı
Avatar
Ziyaretçi
Meryem 22 Aralık 2015, Salı
Tek kelimeyle MUHTEŞEM
Avatar
Ziyaretçi
İsim 26 Aralık 2015, Cumartesi
açılıyo bayılıyom HARİKA ikinci izleyişim
Avatar
Ziyaretçi
2 Kız 17 Ocak 2016, Pazar
çok süper herkeze öneririm <3 kristal şato <3 #kristalşato :D
Avatar
Ziyaretçi
BARBIE 25 Ocak 2016, Pazartesi
ACILIYO BENCE COX GUZEL
Avatar
Ziyaretçi
nehir barbie 03 Şubat 2016, Çarşamba
çok güzel valla ben çok beğendim 10 numara
Avatar
Ziyaretçi
barbie 18 Mart 2016, Cuma
harikaa bir film çektik . öbür barbiler gerçek değil ama gerçeğim inan mıyorsanız facebook a girebilirsiniz
Avatar
Ziyaretçi
Defne 26 Nisan 2016, Salı
küçükken bigisayardan hergün açar bunu izlerdim...
Avatar
Ziyaretçi
barbie :D 03 Haziran 2016, Cuma
açılmıyo diyenler, asıl siz açamıyosunuz ben izledim ve harikaaa çoook beğendim bu çizgifilmi çekenlerden Allah razı olsun bayıldımmm küçükken hep izlerdim şimdi yine izledim :D
Avatar
Ziyaretçi
melek 03 Haziran 2016, Cuma
BAYILDIMMMMMMMMMMMMMMMMM HARİKA BİR FİLM YAAA İZLERKEN GERÇEKTEN HİÇ SIKILMADIM HARİKA İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM YAA YİNE İZLEYESİM GELDİ ÇOK GÜÜZELLLL
Avatar
Ziyaretçi
Şövkət 21 Temmuz 2016, Perşembe
ben bunu cok seviyorum hep buna bakiyorum 12 yasim var ama olsun yinede cocuksa bir sey deyilki bu ben cok seviyorum bayildimm herkesede oneriyorum bakmanizi:):):*:*
Avatar
Ziyaretçi
zuhal 23 Ağustos 2016, Salı
filmdeki her şey çok güzel sadece en saçma bulduğum ve anlamadım tek şey şu: lidya 3 büyük periden biri ve 2 peri anahtarı biliyosa lidyanında bilmesi gerekmezmi sadece bunu çok saçma buldum o kadar sorumun cevabını bilenler lütfen söyleyebilirler mi?
AMA FİLM ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL KKAHVALTI EDERKEN HEP İZLİYORUMM :)
Reklamı Gizle[x]
Plus90Bet