Ücretsiz Kayıt Giriş yapın
Ninja Apocalypse

Cj7 Uzaylı Arkadaşım Filmini İzle

Facebook Twitter RSS
Cj7-Uzaylı-Arkadaşım

Ti, özel okula giden oğlu Dicky’nin masraflarını karşılamak için zor şartlarda çalışmaktadır. Oğlu Dicky, beraber okula gittiği çocuklara uyum sağlayamamıştır çünkü hepsinin durumları iyidir. Dicky ise eski kıyafetlerle idare etmektedir.Bir gün Dicky’nin sınıf arkadaşlarının hepsinde olan bir oyuncağı bulmak için çöpü karıştırırken Ti, ilginç bir küre bulur. Eve getirdiğinde garip bir yaratığa dönüşen bu uzaylı, baba ve oğluna hayata dair önemli dersler verecektir. Kung Fu Hustle’ın başarılı yönetmeni Stephen Chow’un yazıp yönettiği hem de başrolünde oynadığı film, farklı bir aile filmi vaat ediyor.

Film Hakkındaki Yorumlar

  1. ali

    3 sene önce

    tstjgdfgnjfg

  2. cj7

    3 sene önce

    of ya inşallah 2. cisi gelir ççoooooooooooooooooook beğen dim sonlar çooook duygusaldı cj7 ölünce ağlayacaktım ve hatta ağladım desem yalan olmaz…

  3. yusuf

    3 sene önce

    Yaw Bayldm İnanılmaz süper bir Filim Yaa Cj7 izleyınce öldünde herkez alıyo süqer alkıs süqersın admın

  4. Enes

    3 sene önce

    Gerçekten Sonu Etkileyici Biten Bi Film….

  5. elizabeth

    3 sene önce

    enes sanı katlıyo ben aslinde herkese katliyo ben bana göe ağlıçak bi sahnı yok ama guzel

  6. elizabeth

    3 sene önce

    mutışem

  7. elizabeth

    3 sene önce

    aslinda supeeeerrr

  8. elizabeth

    3 sene önce

    kappatim
    YAKŞIMLAR MACIRA SEVIN ARKADASLA

  9. cengizhan

    3 sene önce

    bu filimdeki cj7 çok tatlı
    lütfen çok izleyin

  10. hüseyin

    3 sene önce

    çok beğendimm hya bu kadar güzel bi film olmaski bazı yerlerinde güldürüyo bazı yerlerinde ağlatıyo mükemmelll

  11. taha

    3 sene önce

    cj7 ölüyo ama piknikte 1.000.000 dan daha fazlası geliyo

  12. beyza

    3 sene önce

    harika bayıldımmm. abartısız 17 kere izledim

  13. züleyha

    2 sene önce

    bnde aladım ztn çok duygusl dı ve ayrıca 2 sici cıkarsa haber vericm

  14. cj7alyavyu

    2 sene önce

    çok güzel bir filim bence harika ben ağdadım hele hele babası hastanedeyken ve çok süper

  15. cj7alyavyu

    2 sene önce

    bide arkadaşlar imparatoriçe ve savaşçıları izleyen varmı o da çok süper

  16. Furkan uluyol

    2 sene önce

    filim çok güzel ama açılmıyor

  17. selçuk

    2 sene önce

    ağladım çoooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  18. mirzat

    2 sene önce

    ben ççççççççççççççooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ağladım çok güüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  19. ebru

    2 sene önce

    walla çok süper cj7 oluce uzuldum ama sonra geldi:))))

  20. Yeahsüpr

    2 sene önce

    süppeRRR

  21. emre kabal

    2 sene önce

    keşke öyle bir nsaşey olsada benim babam geri canla

  22. fatih

    2 sene önce

    emre üzldm inş gelir ..

  23. sıla

    2 sene önce

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  24. ali

    2 sene önce

    böle süper bi fiml görmedim o kadar güzelki hele en son bir sürü gelirken çok güzel hayatımda ilk defa bu kadar iyi bi film gördüm hll olsun çinlilere :D

  25. adım 2

    2 sene önce

    2. side çıksa harika olur

  26. zafer

    2 sene önce

    çok güzel bir film harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa süppppperrrrrrrrrrrrrrrrr.

  27. ethemcan

    2 sene önce

    inşallah filmin 2. cisi çıkar süper bi film

  28. erennn

    2 sene önce

    öylllllllllllllllllllllllllllllebir filim ki ana karaktere hayranım teşekkürler china

  29. Efecan Hoşgör

    2 sene önce

    harika bir fildi çok beğendim inşallah bunun 2. ciside çıkar

  30. yasin kıvrık 5*D

    2 sene önce

    walla coookoookooook kommmmmikkkkkk ve çok duygusal bu film kanaltürkte cıkmıştı ama hayran kaldım:D

  31. esra

    2 sene önce

    gerçektn harika bir film bayıldm :)

  32. berkant

    2 sene önce

    çooooooooooooook güzel bişiiiiiiiiiii yaaaaaaaaaaa

  33. Eda genç

    2 sene önce

    bnce çok güzel mişey

  34. cansu

    2 sene önce

    Flim ilk başlarında çok komik ama sonları çoketkileyici resmen 2 saatağladım xd

  35. ahmet

    2 sene önce

    acayip bi filim çocuğun babası ölünce ağladım

  36. ahmet

    2 sene önce

    valla 2sini bkliyom çk gzel orcara girse bn bunu seçerdim :P

  37. cj7

    2 sene önce

    cok guzel bir film

  38. zeynep

    2 sene önce

    çok duygysaldı sonları babası ölünce üzüldüm

  39. bz_zeynepp

    2 sene önce

    çok güzel komik ve duygusal..

  40. yusuf

    2 sene önce

    ama ne çok var :))

  41. Beyza ve Şevval

    2 sene önce

    o kadar güzel ki cj7 o ne biçim tatlı yaaaaaaa ^_^ kardeşim ve kuzilerim sonuna bayıldı :D 2.sini dört gözle bekliorum muck muck cj7 :) <3 <3 <3 bunu kuzim demek istio:çok tatlısın ve bi okadarda sevimlisin :) we love you cj7 ^^ ölünce çok üzülmüştük x_x :)

  42. Adı lazım değil baş harfi ..?.. :D

    2 sene önce

    @ahmet gerçektende bende seçerdim :)

  43. sanane ismimden azıcık merak et

    2 sene önce

    @yasin kıvrık 5*D bende izlemiştim ama doyamadım bidaha izlemek istedim ^_^

  44. zeynep.fenerbahçe

    2 sene önce

    harika biraz duygusaldı ama jiou xu çok sevimli bir kız

  45. burcu

    2 sene önce

    @ahmet bende ağladım hemde hüngür hüngür :)

  46. admin

    2 sene önce

    gerçekten çok sevdim ve ağladım bni böle ağlatan filmleri nadir bulurum.

  47. ali

    2 sene önce

    harika bi film hem agladım hem de güldüm

  48. ömer

    2 sene önce

    çok süper çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  49. SENANUR

    2 sene önce

    cok güzel harika

  50. enes

    1 sene önce

    agladım resmen süper fılm

  51. directioner

    1 sene önce

    cok guzel yaa super bısey

  52. sena

    1 sene önce

    süper birfilm tam benlik

  53. Bilal

    1 sene önce

    gerizekalı ölünce ağlayacaktın demek ne söylüyorsun

  54. hasretnur

    1 sene önce

    süpeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir film cj7 gibi herkesin bir dostu olsa keşke :D

  55. irem

    1 sene önce

    aynen hasretnur sen kanka okulumuz iyi ikimizde taktir aldık :Dhaha

  56. cenker

    8 ay önce

    Film cok guzel cj7 olunce gercekten alamam geldi hepsi o cocuğun babası yuzunden oldu

  57. muhammet

    6 ay önce

    cj7 yi iyileştirme çabaları süper

Yorum Yazın

720pfilmizle.tv Google+

Reklam